maandag 23 februari 2015

Knowledge Management Skills


In 2012 ben ik in Engeland in contact gekomen met Jonathan Kemp van SmartWisdom. 20 jaar (neuro science) onderzoek, intelligentie, passie en ondernemerschap heeft hem op de kaart gezet in Engeland. En heeft waarde gecreëerd in onderwijs en bedrijfsleven waar professionals en studenten geleerd hebben met zijn methode te werken. De "immediate competitive advantage in your work and studies" heeft zich bewezen. Dat bewijs is er.

En nu ben ik aan het voorbereiden dat hij in 2015 (april/mei) naar Nederland komt om een demonstratie te geven van SmartWisdom. Vanuit mijn passie om te verbinden en te delen om meerwaarde te creëren. Om de voordelen die SmartWisdom kan geven aan mens en organisatie over het water heen te tillen naar ons land. Ik geloof er in. En de link naar 'dyslexia voordelen' vind ik helemaal geweldig.

En een 'demonstratie', noem het proeverij, omdat het best wel lastig is om de 'advanced knowledge management' techniek te duiden in woorden. Dat merk ik zelf, maar dat is ook de ervaring van Jonathan. En hij is al 20 jaar bezig. Je kan het dus beter zien en zelf ervaren om te weten of het iets voor je kan gaan betekenen.

Als je nu al meer wilt weten, kijk dan eens op zijn website waar ondermeer een link staat naar wetenschappelijk onderzoek, klant ervaringen, een case study en meer achtergronden. Er is ook een test te vinden waar je je huidige kennismanagement vaardigheden kan toetsen. Ik heb overigens ook een andere offline "test your knowledge management skills' en die kan ik je ook mailen. Stuur dan even een bericht naar mariannevanm@icloud.com. De uitkomst van deze Kennismanagement vaardigheden testen zegt overigens niets over je persoonlijke vaardigheden of IQ. Dat wordt vaak gedacht. Het zegt alles over de 'unseen' structural limitations of the 3 mainstream tools for management knowledge. Ik daag je uit om deze uitspraak te toetsen!

PS Wil je nu al op de genodigden lijst komen te staan? Laat het me weten. De te vergeven plekken voor deze demonstratie zullen beperkt zijn, 10-15 mensen.

Geen opmerkingen: